خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

محمد باقر پسران: زارع پور به خوبی می‌داند که با سابقه‌ای که دارم اگر بخواهم حضور پیدا کنم دیگر جای او در فدراسیون نیست

سرمربی تیم پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد گفت: زارع پور خوب می‌داند که اگر بخواهم حضور پیدا کنم دیگر جایگاه او در فدراسیون نیست و به همین خاطر دنبال کنار زدنم است.

 به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران:استاد محمد باقر پسران كه از اولين مدرسين مربيگري و داوري تاريخ پينگ پنگ ايران مي باشد، كه پس از مصاحبه راهكاري خود با روزنامه كيهان ورزشي از سوي ريئس فدراسيون ضد پينگ پنگي و اطرافيان منفعت طلب خود در اولين ديدار تيم دانشگاه آزاد با عليصدر همدان از هدايت استاد پسران براي تيمش ممانعت به عمل آوردند و اين رفتار زشت باعث موجي از انزجار و واكنش شديد از سوي خانواده محترم تنيس روي ميز كشور به اين بزرگ بي بديل پينگ پنگ شد،  در همين ارتباط استاد محمد باقر پسران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه فدراسیون پینگ پنگ گفته است به دلیل مصاحبه علیه فدراسیون اجازه فعالیت به او نمی‌دهد، اظهار داشت: صلاح مملکت خویش خسروان دانند. این کار بچه گانه از مسئولان فدراسیون بعید نیست. اگر انتقاد می‌کنم چرا نمی‌آیند، پاسخ بدهند. مسئول سازمان لیگ خودش به من گفت که در آیین نامه آمده است که هرکسی علیه فدراسیون مصاحبه کند، نمی‌تواند در لیگ حضور پیدا کند و این درحالی است که من احتیاجی ندارم که بخواهم انتقاد کنم و راهکارها را گفته‌ام.

 

وی ادامه داد: اگر دوستان معنی انتقاد را نمی‌دانند از این پس به آنها یاد می‌دهم که انتقاد کردن چگونه است. اگر چنین قانونی می‌گذارند که انتقاد مساوی با عدم فعالیت است آن وقت باید در فوتبال هیچ کس کار نکند.

 

پسران در مورد اینکه گفته‌اند او برای هدایت تیمش قرارداد نداشته است، گفت: اصلا موضوع این نیست و تنها بهانه است. سایر اعضای کادرفنی هم قرارداد ندارند، چرا فقط به من اجازه فعالیت نداده‌اند؟ کسی که به من گفت نمی‌توانی بازیکنانت را هدایت کنی ۲۸ سال پیش کارت داوری خود را از خود من گرفته بود و وقتی که این موضوع را اعلام کرد خجالت زده شده بود. نمی‌دانم این کارها برای چیست؟ با سابقه‌ای که دارم بازیکن را هدایت کنم یا نکنم چیزی می‌شود؟

 

پیشکسوت پینگ پنگ ایران عنوان کرد: اولین کسی که لیگ پینگ پنگ را برگزار کرد من بودم و برنامه مسابقات را تنطیم کردم. ۸ سال دبیر فدراسیون و ۱۴ سال سرمربی تیم ملی بوده‌ام و آن وقت یک نفر با قانون من درآوردی‌اش می‌خواهد مرا خراب کند. واقعاً خنده دار است. جزوه‌هایم که چندین سال پیش نوشته‌ام، همچنان در فدراسیون تدریس می‌شود و حتی یک کلمه آن تغییر نکرده است، اما حالا می‌گویند او از پینگ پنگ دور بوده است و قوانین را نمی داند.

 

وی تاکید کرد: کسی که توان انجام کاری را ندارد باید برود. تنها دوره‌ای که بازیکنان تیم ملی اعتصاب کردند در دوره ریاست زارع‌پور بوده است. او به خوبی می‌داند که با سابقه‌ای که دارم اگر بخواهم حضور پیدا کنم دیگر جای او در فدراسیون نیست به همین دلیل قانون من آوردی می‌گذارد.

 

پسران در پایان گفت‌وگو با فارس خاطر نشان کرد: روز گذشته زنگ زدند که به فدراسیون بیایید تا نشستی را برگزار کنیم. فکر می‌کنند من هم مانند برخی دوستان هستنم که به فدراسیون دعوت می‌کنند و پس از آن تهدیدشان می‌کنند تا مصاحبه نکنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: سه شنبه 28 / 8 / 1391برچسب:محمد باقر پسران,پسران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد